Piroska… farkas nélkül

Tesztelnem kellett egy szabásmintát, majd a megvarrás után rövid véleményt írni róla: mi okozott nehézséget, mi tetszett benne, stb.

Maga a szabásminta nem tűnt nagyon firnyákosnak (habár nem rajongok a külön oldalcsíkkal megáldott jószágokért, mert elég macerás szépen bevarrni, de ha ilyen jut, hát ilyet kell csinálni), az egyedüli újdonság a berakott első zsebe volt.

Ezzel elég sokat elszórakoztam, mire kitaláltam, hogy milyen anyagból mutatós, a nagymintásat nagyon széttördeli, az aprómintás meg uncsi ezzel a szabályos berakással, de végre, több órás nézelődés után megvolt az anyag a zsebnek (persze a kedvenc amerikai anyag, hezitáltam is, hogy belevágjak-e egy akkor még kétes kimenetelű, ki nem próbált szabminta kedvéért).

A táska testét Ikeás lenvászonból varrtam, tartós, természetes, egyszerűen imádom… tartást és színt ad a táskának. Persze nem hiányozhatnak a fagombok sem (ezekre a Röltexben bukkantam, de mondhatom, heroinárban adják őket… kár.)

A táska óriási lett, nekem kicsit túlzottan is geometrikus (Anyukám szerint a 70-es évek strandtáskáját idézi), úgyhogy renegát módon beletettem a két oldalába 1-1 pici mágneszárat, hogy össze lehessen fogni, szerintem így sokkal kevésbé böröndödön a fazonja.

1 hozzászólás (+add yours?)

  1. maria.vargane
    jún 07, 2011 @ 06:25:08

    Szia! Nekem nagyon-nagyon tetszik ez a piros táska, pedig nem vagyok “piros rajongó” !
    Az összhang tökéletes!

    Válasz

Vélemény, hozzászólás?

